joo, niille keitä ei vielä ole informoitu niin rakas rämäpäinen pikkuveljeni siis menetti moponsa hallinnan perjantaina ja törmäsi kahteen parkeissa olevaan autoon niin että ensimmäisestä vei osan etukulmaa ja toiseen vetäsi suoraan takaluukkuun. pyörä lunastukseen ja poik vakka-suomen sairaalan kautta porin keskussairaalaan. siellä kun on kuvat ja tiedot edellisestä äksödentistä. oikean käden selkä murtui, kuten myös vasemman jalan polvilumpio, aivotärähdys.saa nappasta luunapin kaaliin kun tapaa. lupa myönnetty. tänään pääsi pois sairaalasta. kuusi viikkoa paketissa. oppiihan olemaan säikyttelemättä. sillä tällä kertaa oli ihan oma moka.

muutoin oli ihan jees viikonloppu. perjantaina ihan iisisti, lauantaina kokovartalopuudutus merin kanssa, baarissa ja loppuillan huipennus oli kun lukitsin itseni ulos, meri tietty ehti sammumaan ja mä muutaman promillen kännissä kiipustan tutisevia palotikkaita pitkin ikkunasta sisään. tai ehkä se olin mä joka tutisi, no kuitenkin. sunnuntaina olikin ihan megapahakrapula ja vitullinen liskojen yö. maanantaina kävin jopa himassa kun odotin brothaa sairaalasta kotiin ja puhuin jopa äitini kanssa. jee.

nyt olis neljä yötä ja sitten turkkusee viettämään juhannusta. 3.7 alkaen mulla olis vapaata ja ainakin reeta on luvannut piristää eloani alkuviikon. töihin mun tarvii mennä vasta perjantaina.

ai saatana että syrämeen sattuu. syytän siitä pikku-veikkaa mutta en kiistä etteikö alkoholin juomisella olisi osuutta asiaan. viimeisestä kerrasta kun on aika vitusti aikaa.

-hemppis