Tämä on aika historiallinen aamuyö. Minulla on niin tylsää että teen asioita joita olen jo pidemmän aikaa suunnitellut. Sinänsä vale, ettei tämä ole nettisivu vaan pelkkä blogi mutta ehkä vielä innostun jos suosiosta tulee suuri.

Musta on huutava vääryys että elämän ehtoopuolesta ei kirjoteta mitään. Ehkä ei olla enää 19 ja elämä ei aina ole niin naminamia mutta on meillä silti aina hauskaa kun yhteen päädytään. Koska mulla on näemmä liikaa aikaa, väsäsin kolmannen blogin ja näillä näkymin lupaan tätä päivittää vaikka yksinäni, mutta vain niin kauan kun mulla ei ole parempaakaan tekemistä (lopun elämäni siis?). Sitten kun te loputkin pääsette työelämään niin voitte alkaa väsäämään kaikkea tällaista turhaa pikku hommaa näyttääksenne pomon silmissä ahkeralta ja innostuneelta. Toimii ainakin mulla. Teen aina 'paperihommia' kun pitäisi esmeks sauna pestä. Muah.

Ja niille monille lukijoille ja faneille: Mitä rakkaimmat tervetulotoivotukset! Allekirjoittaneen tuotoksia löytyy muualtakin internetin maailmasta jos tämä ei riitä tyydyttämään erinomaisten kirjoitelmieni tuomaa mielipahan tunnetta. Ja se oli sitten vitsi.

-Hemppis