184587.jpg

joo'o, tuli tosiaan tuota ilolientä sitten nautittua taas oikein olan takaa ja edestäkin. aloteltiin kuuden aikaan ja muisti mitä ilmeisemmin pätkäisi siinä vaiheessa kun soitin reetalle ja alisalle (joka muuten EI edes vastannut kun oli joidenkin UUSIEN KAVEREIDEN kanssa kekkeröimässä. niin että järkkää vaan rikkaille svenssonien mukuloille rapujuhlii juomalauluineen joo..) kysyäkseni jotain todella todella tärkeää asiaa. reeta kuvasi puhettani ölinäksi joten vaikka olisinkin muistanut mitä asiaa mulla oli niin eipä siitä selvää olisi ottanut. baariin mentiin hienosti jonon ohi, en tie mihin aikaan. siellä sitten ryömittiin suoraan hevipuolelle ja tuttuja oli niin maan perkeleesti (meidän mittapuussa kahden käden sormin laskettava määrähän on jo infernaalinen), koko aikaa sai olla lapanen pystyssä. todella rasittavaa, todella. tomppaakin nähtiin ja sen uusi tyttö *****, oli kyllä aika äkäinen. no, vittuakos sillä väliä kun se vaihtuu viimeistään muutaman kuukauden päästä. no nepä lähtivät aika nopeeta joten keskustelin pepsun kanssa filosofiasta, maitorahkan proteiinista ja falung gong-liikkeen huonosta asemasta kiinassa. not. setä k:kin jöpötti nurkassa mutta se osoitti merillekin paheksuntaansa minun huomattavasta humalasta joten ihan hyvä etten mennyt sitten siihen enää söhläämään.

aika hassusti kävi kun olin justiinsa illan mittaan merdelle manannut etten ole ollenkaan veljen tyttikseen tutustunut ja sitte juttelinkin sen kanssa koko loppuillan. tiättekste, annoin kaikkii 26-vuotiaan elämäni kokemuksen tuomia neuvoja ja tolleen. (ja lopulta se tuli 'jatkoillekin' joten heräsin aamulla veljeni tyttöystävän vierestä, ei paha kun edellisenä iltana ei olis edes tunnistanut jos olis kadulla vastaan kävelly). no ilta sit tietty loppu ihan liian lyhyeen, ruuhkiksen kanssa hengasin hetken ja se on muistaakseni mulle paukun velkaa, vitun urpå. sitte tietty näin entisen luokkakaveri M:n ja puhisin pyhää vihaa kun joku idiootti huuteli toisesta pöydästä tyyliin: 'vie M terkkuja somaliaan' tms. todennäköisesti mä silti kävin sen hermoon enempi kun jaunasin uudelleen ja uudelleen 'eikhö shua ota päähä tollanen, heiiii, teikä on loviisasta, ei somaliasta ja shiinä on vishi ero'. eka ajattelin et pahoittelen itseäni luokkapileiden alussa jo mut mä kuitenkin toistan vaan kaikki tyhmyydet ni vittuako sitä anteeksi pyyteleen. ja hyvää mä tarkotin kuiteski:)

no siinä sitten hain takkeja, en tiedä kenen kaikkien kun meri kuulemma haki mun (yök, tuli inha muistikuva että avautusin jollekin jotain äkäistä narikkajonossa. äh, jätetään nyt kaivelematta). sitten kävelin johonkin suuntaan ja yhtäkkiä drinksu vaan hävisi mun kädestä. olen edelleen onnessani etten alottanut mitään seuraavan kaltaista dialogia:

Hemppis: 'eikös sullekin ole jo päiväkodissa opetettu ettei toisen kädestä saa ottaa'

Poke: 'täh? ei baarista viedä juomia ulos, ne nautitaan ennen lähtöä?'

H: 'eiks tää ookkaan onnela, mitäh?'

P: 'ei, olet nyt ravintolan ulkopuolella'

H: 'mut ainahan mä olen otannu juomat mukaan kun teidän valomerkki tulee aina liian aikaisin ja ja et tiedäkkään montako lasia mulla on jo kotona, kavereillekin olen vienyt useamman'

P: 'nii mikäs neidin nimi nyt olikaan, kun sulle napsahti nyt sitten ikuinen porttikielto tänne'

H: 'vittu mä teidän kämäseen baariin tulis muutenkaan, saatana. mä asun hei hämeessä ja sinne sun tyhmä pomos ei ole vielä tajunnutkaan tulla, mauahahhahha'

joo. no seuraava päivä oli kyllä aika paha. kännissä vielä kahdelta päivällä ja oksentelu x5 alkoi illasta ja vatsahuuhtelua jatkui kunnes toinen pää alkoi vuotamaan. aijai. ainakin on röörit taas puhtaat. ihanaa. ihanaa.

ensi viikonloppuna sitten täällä (kutsuin myös ihmisiä taas bileisiini, en vain ihan tarkkaan muista keitä..) ja sitä seuraavana niissä halvatuissa luokkabileissä (maksasiirrännäistä, anyone?)
jepjep. liitin tuohon vielä ainoan ja erittäin hämärän kuvan toisesta densan perustajajäsenestä, ei mitään muistikuvaa että sellaisen olisin räppäissyt.

hemppis